پیشگیری مهمترین اصل مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد است

پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به میزبانی فرمانداری در دفتر فرماندار شهرستان سنندج برگزار گردید.

فرماندار سنندج در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت: ضرورت دارد فعالیت گسترده‌تر و موثرتر در حوزه پیشگیری از اعتیاد داشته باشیم که فعالیت در این حوزه، بار بخش‌های دیگر در راستای مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد را کاهش می‌دهد.

حسن عسکری عملکرد کمپ ماده ۱۶ در نگهداری از معتادان متجاهر را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در غربالگری معتادان نگهداری شده در کمپ ماده ۱۶ دقت نظر شود، افرادی که خانواده‌ی آنان توان مالی دارند و معتاد متحاهر نیستند در کمپ‌های خصوصی ترک اعتباد نگهداری شوند.

فرماندار سنندج بر راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ بانوان در کوتاه‌ترین زمان تاکید کرد.

 در این جلسه حسین رسولی مدیر کل بهزیستی استان کردستان، به همراه ابراهیمی مدیر بهزیستی شهرستان سنندج و حاجی میرزایی کارشناس مسئول واحد پیشگیری حضور داشتند و هرکدام از مدعوین گزارشی از عملکرد خود براساس مصوبات قبلی ارائه نمودند.

در ادامه رسولی ضمن تشکر از اعضای حاضر در جلسه بابت تلاش شبانه روزی آنها در جهت اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد، به ارائه آمار پذیرش مراکز نگهداری و بازتوانی معتادین اشاره کرد و اذعان کرد؛ افتتاح کمپ ماده ۱۶ ساماندهی معتادین متجاهر را بهبود بخشیده اما نیاز به تکمیل پروژه در فاز دوم آن و همچنین راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ بانوان امری ضروری است.

حبیب الله ابراهیمی نیز با اشاره به مصوبه قبلی در خصوص جابجایی کمپ بانوان ناجی و تحویل ساختمان به شهرداری جهت راه اندازی مرکز نگهداری متکدیان، ضمن تشکر از شهرداری سنندج بابت حمایت از این کمپ اعلام کرد تا پایان هفته جاری تغییر مکان کمپ انجام خواهد شد.

پیشگیری مهمترین اصل مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد است

پیشگیری مهمترین اصل مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد است

کد خبر 87974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد